Home

Ik huur al bij Smart Office


Een storing of serviceverzoek doorgeven

Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Smart Office


Informatie en tips over het huren van flexibele kantoorruimte

Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.

Ik huur al bij Smart Office


Een storing of serviceverzoek doorgeven

Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.

 

24/7

Bereikbaar

Ik wil huren bij Smart Office


Informatie en tips over het huren van flexibele kantoorruimte

Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.

Breda.jpg

Aanbod kantoorruimtes in Breda



Bekijk het aanbod

Aanbod

Plug & Play en Turnkey kantoorruimtes in Nederland

0 beschikbare gebouwen

Loading...
Geen aanbod beschikbaar

Ik wil huren bij Smart Office


Informatie en tips over het huren van flexibele kantoorruimte

Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.

Plug & Play kantoorruimte in Breda

In Breda heeft Smart Office één kantoorlocatie beschikbaar: Takkebijsters. Hier kan je flexibele kantoorruimte huren, al vanaf 3 maanden. 

 

Het kantoorgebouw aan de Takkebijster 3-3a ligt op bedrijventerrein Moleneind Oost direct aan de op-/ afrit A27. Hier werk je met plezier door onder meer grote werkruimtes, een modern interieur en een goede zichtlocatie aan de Tilburgseweg.


Kant-en-klaar kantoor: Smart Office
Verlies geen kostbare tijd, start meteen in een kant-en-klare Smart Office. Alles is voor je geregeld in een aantrekkelijk totaalpakket:

 

  • Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden

  • Vaste all-in prijs, exclusief btw

  • Turnkey, plug & play en per direct beschikbaar

  • Al vanaf 2 werkplekken tot wel 50 werkplekken

  • Gebruik van algemene vergaderruimten

  • Snel internet (bekabeld en wifi)

  • Gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes

  • Keuze voor een volledig ingerichte kantoorruimte

  • Onbeperkt koffie en thee

 

Bekijk het totale aanbod Smart Office kantoorruimtes in Nederland