Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.
24/7
Bereikbaar
Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.
Een goede klantbeleving leidt tot klanttevredenheid. Het serviceteam helpt daarom huurders in het hele traject van melding tot oplossing. Zit het even tegen? Dan communiceren we dat ook.
24/7
Bereikbaar
Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.
Plug & Play en Turnkey kantoorruimtes in Nederland
In Utrecht heeft Smart Office verschillende locaties met dé flexibele kantoorroplossing: Yin Yang en Domus Medica. Deze twee kantoorlocaties zijn volledig gerenoveerd en prachtig ingericht en omgetoverd tot de boetiekkantoren met alle gewilde faciliteiten: restaurant, vergaderruimtes, terras, parkeergarage, koffiebar en ga zo maar door!
Bekijk het actuele aanbod kantoorruimtes van Smart Office in Utrecht, Amsterdam en omgeving voor een ideale kantoorruimte voor jouw bedrijf. Je huurt al een kantoorruimte vanaf 3 maanden, voor een all-in prijs. Je huurt dan een modern kantoor, eventueel inclusief meubilair, voorzien van de services die jullie bedrijf zoekt.
Utrecht kent de laatste jaren een tekort aan kantoorruimte en kantoorgebruikers kunnen nauwelijks een kantoorlocatie vinden die aan hun eisen en wensen voldoet. Utrecht behoort samen met Amsterdam tot de populairste kantoorsteden. Utrecht is centraal gelegen en dit zorgt voor een goede bereikbaarheid vanuit alle delen van Nederland. Na Amsterdam is Utrecht de meest dynamische kantorenstad van Nederland en daarom vormt Utrecht een goed alternatief voor de drukke kantoorlocatie in Amsterdam. Smart Office zoekt graag met je mee naar een geschikte flexibele kantoorunit voor jouw bedrijf in het aantrekkelijke Utrecht.
Bij Smart Office ontzorgen we je graag en regelen daarom alles voor je in een aantrekkelijk totaalpakket, tegen een vaste all-in prijs. Hierdoor weet je altijd waar je aan toe bent. Als je vandaag een contract tekent, betekent dit dat je morgen al kunt werken. Bij onze kantoorruimtes verzorgen we internet (bekabeld en wifi), een nette gezamenlijke pantry, onbeperkt koffie en thee en schoonmaak in de algemene ruimtes. Ook maak je kosteloos gebruik van de Smart Office vergaderruimtes, waar je gasten kan ontvangen in een representatieve ruimte. Iedere Smart Office locatie heeft prachtige, nette voorzieningen en is gaaf ingericht om er productief, efficiënt maar ook prettig te kunnen werken. Want wij geloven dat werken met plezier beter werkt.
We weten hoe belangrijk flexibiliteit op de kantorenmarkt is vandaag de dag. We bieden daarom ready to use kantoorruimte aan waar je zonder gedoe vandaag nog aan de slag kunt, zodat jullie de focus op de business kunnen houden. Je verliest bij Smart Office geen kostbare tijd in het geregel van een kantoor, maar je start gelijk in een kant-en-klare Smart Office kantoorruimte. De minimale huurtermijn die we hanteren is 3 maanden, waarbij een flexibiliteitstoeslag van 10% van kracht is. Vanaf een huurtermijn van 12 maanden komt deze te vervallen. Je kan ook langer bij ons huren uiteraard. Wanneer je start met 3 maanden en vervolgens langer wilt blijven huren, kijken we graag met je naar de mogelijkheden voor een aangepaste verlenging. Bekijk de hoe het werkt pagina voor meer informatie. Meer lezen over een flexibele kantoorruimte huren bij Smart Office?
Verdeeld over Nederland heeft Smart Office tientallen locaties beschikbaar. Onder andere in Amsterdam, Utrecht en Hoofddorp heeft Smart Office diverse locaties met tal van mogelijkheden. Smart Office huurders kenmerken zich als jong, ambitieus, snelgroeiend en innovatief. Smart Office huurders zijn ook vaak betrokken met andere huurders, promoten elkaar en ontmoeten elkaar in de algemene ruimtes van de locatie. Dat vinden we leuk! Onze kantoorunits hebben diverse groottes, al vanaf 1 persoon tot wel 40 personen. Voor iedere start-up, scale-up of MKB zijn er mogelijkheden. Smart Office biedt ook mogelijkheden voor grotere bedrijven die in deze tijd een flexibele kantooroplossing zoeken. We gaan graag in gesprek over de mogelijkheden!
Naast de kant en klare Smart Office kantoorruimtes biedt Merin ook de mogelijkheid om kantoorruimte naar eigen wens in te richten. Het volledige aanbod vind je hier. Merin heeft veel gave kantoorgebouwen ingericht waar je iedere dag met plezier kan werken.
Ben je op zoek naar een nieuwe kantoorruimte en ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Ons lead team helpt je graag verder.